Flower Show

English
14-16 KASIM 2019, TÜYAP BÜYÜKÇEKMECE FUAR MERKEZİ, İSTANBUL

ZİYARETÇİ ZAMAN ÇİZELGESİ

Bir fuarı ziyaret etmek bir dağa tırmanmak gibidir. Bu bölümler sizin için o dağdan bir tünel açmak ve deneyiminizi daha verimli ve eğlenceli bir hale getirmek için var.

FUAR ÖNCESİ

Her Aşamadaki Temeller: Tüm fuar döngüsü boyunca önemli faaliyetler

6+ AY ÖNCE
Başka bir şehre ya da ülkeye seyahat etmek zorunda kalırsanız, seyahat ve konaklama rezervasyonunuzu ne kadar erken yaparsanız o kadar iyi olur. Bu, maliyetleri düşürmenizi sağlar ve fuar alanına mümkün olduğunca yakın bir otel almanızı garanti eder. Bu aynı zamanda ziyaretinizden ne beklediğinizle ilgili olarak, hedeflerinizi oluşturduğunuz dönemdir. Fuar web sitesinden varsa anlaşmalı otel bilgilerini kontrol etmeyi unutmayın.

3 AY ÖNCE
Hazırlıklarınıza başlayın. Fuar web sitesine giriş yapın ve ön kaydınızı yaptırın. Böylece fuar alanına vardığınızda sırada beklemek zorunda kalmayacak ve zaman kazanacaksınız. Bu aynı zamanda ‘mutlaka ziyaret edilmesi gereken firmalar’ ve ‘ziyaret etmek istediğiniz firmalar’ konusunda yapacağınız planları belirlemek için en iyi zamandır.

4 HAFTA ÖNCE
Listenize ekleyeceğiniz yeni firmalar olup olmadığını görmek için katılımcı listesini inceleyin. Şimdi bu firmalarla kendi stantlarında buluşmak için bir randevu ayarlamak adına onlarla irtibat kurun. Bir gün içinde çok fazla randevu almamanız tavsiye edilir. Ayrıca konferans oturumlarına ve kendi işlerinize de zaman ayırmanız gerekiyor. Böylece yeni firmalar bulabilir ve fuarda başka neler olduğunu görebilirsiniz.

1 HAFTA ÖNCE
Neredeyse yaklaştık. Tüm toplantılarınızı teyit ettiğinizden, seyahat ve konaklama işlerinizi kesinleştirdiğinizden emin olun ve yanınıza rahat ayakkabılarınızı almayı unutmayın!


FUAR SONRASI

1 HAFTA SONRA
Şimdi fuarın nasıl geçtiğini değerlendirme zamanı! Fuar için belirlediğiniz tüm hedeflere ulaştınız mı ve mutlaka görmeniz gerektiğini düşündüğünüz tüm firmalarla tanıştınız mı? Ürünlerle ilgili ihtiyaç duyduğunuz bilgileri takip etmek ve talep etmek için, buluştuğunuz tüm katılımcılarla iletişim kurmanızı öneririz.

2 HAFTA SONRA
Fuarda iletişime geçemediğiniz tüm katılımcılarla iletişim kurmanızı ve ürünleri ile ilgili ihtiyacınız olan bilgileri talep etmenizi öneririz.

3 HAFTA SONRA
Ziyaretçi anketine katkıda bulunun ve fuarın daha fazla geliştirilmesi ve ilerletilmesi ile ilgili olarak fikirlerinizi bizimle paylaşın. Fuar sonrası ziyaretçi anketi genellikle fuardan 3 hafta sonra gönderilir.